Informácie k preprave tovaru
Dodanie na Zásielkovňu / Packeta
- Stav doručenia môžete sledovať na stránke: https://www.zasielkovna.sk/vyhladavanie
- Zásielkovňa notifikuje SMS správou s kódom k vyzdvihnutiu v deň dodania balíka na Vami zvolenú pobočku. Balík bude uložený na danej pobočke do 7 dní. V prípade potreby predĺženia úschovnej doby stačí zaslať zásielkovni spätnú SMS a automaticky sa Vám predĺži doba na 21 dní.
- Zmena pobočky po odoslaní balíka nie je možná, no je možné požiadať zásielkovňu o dodanie kuriérom na vašu adresu na emailovej adrese info@zasielkovna.sk / info@zasilkovna.cz. Táto služba je avšak za poplatok.
- Novinka platba dobierky cez mobilnú aplikáciu viac informácii nájdete tu https://blog.zasielkovna.sk/platba-dobierky-cez-mobilnu-aplikaciu/
Dodanie na Slovenskú poštu
- Stav doručenia môžete sledovať na stránke: http://tandt.posta.sk/
- Slovenská pošta notifikuje SMS správou v deň dodania balíčka na, pre Vás najbližšiu, pobočku pošty.
- Zákaznícky servis Slovenskej pošty môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailových adries:
zakaznickyservis@slposta.sk, customerservice@slposta.sk
alebo na bezplatnej infolinke 0800 122 413.